Neste privaatsusteave

Hoolime teie andmete turvalisusest! Tere tulemast Neste privaatsuslehele!

Teie privaatsus ja andmekaitse õigused on Nestele olulised. Teavet selle kohta, kuidas teie isikuandmeid kogume, kasutame ja säilitame, leiate sellelt saidilt

1. Vastutav töötleja

Teie andmete eest vastutav töötleja on ettevõte, kellega olete sõlminud lepingu. Eestis vastutab kliendiandmete eest Neste Eesti.

Neste Eesti AS 
Sõpruse pst 155, 13417 Tallinn
Registrikood 10167511
KMKR EE100062906
Telefon 628 5500, faks 628 5507
E-mail neste.eesti@neste.com

Neste privaatsusleht on mõeldud privaatsusteabe/teie isikuandmete töötlemisega seotud õiguste kasutamiseks. Kui teil on küsimusi Neste maksevahendite või Neste teenuste kohta, võtke ühendust neste.klient@neste.com.

Teiste Neste tegevuskohtade kontaktandmed on saadaval meie veebisaidil aadressil neste.com

2. Milliseid isikuandmeid teie kohta kogume?

Teie kohta kogutavad isikuandmed varieeruvad sõltuvalt sellest, millised on meilt ostetavad või tellitavad tooted ja teenused. Pange tähele, et kõik teenused ei ole kõigis riikides kättesaadavad.

„Isikuandmed“ – kogume teie isikuandmeid, kui ostate meilt tooteid ja teenuseid. Selliste andmete hulka kuuluvad teie kontaktandmed (nt nimi, aadress, telefoninumber ja e-posti aadress); isikukood; demograafilised andmed (nt sugu, vanus, emakeel, rahvus, amet); finantsteave ja muu krediidikontrolliks vajalik teave, sealhulgas teave võlgade sissenõudmise kohta (kui see on asjakohane), ja krediidikontrolli tulemused. 

„Neste kaardi andmed“ – kaardi omanik ja kehtivus, krediidilimiit, kaardi tüüp ja teave, mis on vajalik rahapesu ja terrorismi rahastamise vältimiseks ja paljastamiseks, samuti teave, mida Neste vajab selleks, et täita kaubandussanktsioone, ja seda alati kooskõlas kohalike õigusaktidega.

„Neste sooduskaardi andmed“ – kaardi number ja kehtivus, nimi, telefoninumber, e-posti aadress, postiaadress, sünniaeg.

„Lepingu- ja tehinguandmed“ – teave teie lepingute, tellimuste ja ostude kohta, sealhulgas teie ostud Neste maksevahenditega; arve üksikasjad ja seotud maksed; andmed telefonikõnede kohta meie klienditeeninduse ja krediidikontrolliga ning andmed seoses teie ja meie vahelise suhtlusega.

„Makseteave“ – näiteks maksevahendi ja pangakonto andmed, mida on vaja ostude kinnitamiseks või maksete tagasimaksmiseks, samuti soodus- või kliendikaardi andmed. 

„Neste teenindusjaamad, Neste Easy Fill“ – ostutehingutega seotud teave ja sõltuvalt teenusest autentimiseks kasutavad andmed, näiteks sõiduki registreerimisnumber. Kui teenindusjaam kasutab teenuste rakendamisel sõidukite tuvastamiseks järjekorrakaamerat või numbrimärkide tuvastamist, on see eraldi tähistatud vastavate märkidega.

„Neste äpp“ – registreerimisega seotud andmed (nimi, e-posti aadress, telefoninumber), kasutajatunnus. Neste rakenduses salvestatud kaardiandmed on saadaval üksnes teie seadmes, neid ei salvestata kunagi Neste serveritesse.

„Neste iseteenindus“ – teie kliendi ja registreerimisega seotud teave (kliendinumber, nimi, aadress, kontaktandmed, kasutajatunnus); kaartidega seotud teave, ostudega seotud teave, teie tegevus teenuse raames.

„Veebisaidi külastused“ – kui kasutate meie veebi- või mobiiliteenuseid, võtate meiega ühendust veebisaidi kaudu või tellite selliseid materjale, nagu uudiskirjad, aruanded ja pressiteated, edastate meile isikuandmeid. Kogume teavet teie tegevuse kohta meie veebisaidil (vt meie küpsiste põhimõtted) ning teie seadme ja võrguühendusega seotud teavet (näiteks seadme ID, MAC-aadress ja IP-aadress). 

„Sündmused“ – teie poolt üritusele registreerimisel esitatud teave. 

„Konkursid, loosimised ja mängud“ – teie sisestatud andmed, nagu teie nimi, telefoninumber, aadress ja esitatud vastused.

„Videovalve“ – Neste jaemüügikohtades, näiteks Neste teenindusjaamades, Neste Easy Deli kauplustes ja Neste Easy Washi jaamades on olemas salvestatav videovalve. Ruumides võivad olla nii Neste enda kui ka Nestele turvateenuseid pakkuvate ettevõtete valvekaamerad. Videosalvestusi kasutatakse turvalisuse tagamiseks, kaebuste menetlemiseks ning varguste ja muu kahjuliku tegevuse, näiteks vandalismi ja muu vara kahjustamise või isikute ründamise eesmärgil toimuva tegevuse ennetamiseks ja lahendamiseks. Vajaduse korral kasutame videomaterjali ka selleks, et võtta ühendust sõiduki omaniku või valdajaga. Seda näiteks kliendi vara või tervise kaitsmiseks või muudel erandlikel asjaoludel. Võime kasutada väliseid teenusepakkujaid, nagu Eesti transpordiamet, või teha kataloogipäringuid, et saada juurdepääs kontaktandmetele.

3. Kuidas teie andmeid kogume?

Teilt endalt – enamikul juhtudel saame isikuandmeid otse teilt endalt, kui näiteks taotlete Neste kaarti või kui ostate meilt tooteid või teenuseid, loote kasutajakonto või osalete meie konkursil või auhinnaloosis.

Kolmandatelt isikutelt – sealhulgas avalikud aadressi- ja sõidukiregistrid, turunduspartnerid, krediidireitingu agentuurid, inkassofirmad ja meie teised partnerid. Selleks et töötleksime teie kohta täpseid andmeid, kasutame teie poolt meile esitatud andmete täiendamiseks ja ajakohastamiseks väliste teenusepakkujate teenuseid. Klientide leidmiseks kogume kontaktandmeid ettevõtte veebisaitidelt.

Neste grupi ettevõtetelt – jagame teie isikuandmeid Neste grupi siseselt näiteks seoses finantshalduse ja krediidikontrolliga.

4. Mida teie andmetega teeme?

Kogume teie isikuandmeid selleks, et säilitada kliendisuhteid, saata teile reklaame ning arendada ja pakkuda tooteid ja teenuseid. Töötleme teie isikuandmeid üksnes eelnevalt kindlaksmääratud ja seaduslikel eesmärkidel, mis põhinevad lepingul, nõusolekul, õiguslikul kohustusel või õigustatud huvil.

4.1 Toodete ja teenuste tarnimine

See hõlmab tellimuse vastuvõtmist ja toote või teenuse tarnimist, samuti tellimusega seotud arvete töötlemist. Vajaduse korral kasutame isikuandmeid ka hilinenud maksete kogumiseks. 

Andmete töötlemine põhineb teie ja Neste vahelisel lepingul ning see on vajalik kliendisuhetest tulenevate kohustuste täitmiseks. Kui seadus seda nõuab, siis küsime teie nõusolekut mõnede teenuste osutamiseks. Selliste teenuste hulka kuuluvad asukohaandmeid kasutavad teenused. 

 

4.2 Krediidivõimelisuse hindamine ja õiguslikud kohustused

Hindame teie krediidivõimelisust seoses tellimusega ja teie krediidilimiidi kindlaksmääramisel. See põhineb teie ja meie vahelisel lepingul. 

Kasutame automaatset otsustusprotsessi, et hõlbustada krediidivõimelisuse hindamist. Samuti kasutame krediidiagentuure ja avalikke registreid, et hinnata maksejõuetuse riski ja tõenäosust, et olete võimeline võlga tasuma. Seejärel võrdleme seda teavet meiega sõlmitava lepingu tingimustega. Selle hinnangu põhjal otsustame, kas ja millistel tingimustel võime teile määrata maksetähtaja.

Krediidivõimelisuse üle otsustamisel võtame arvesse järgmist teavet:

  • teie taotluses esitatud andmed;
  • teie varasem maksekäitumine Nestega kliendisuhetes ning teave võlgade võimaliku tasumata jätmise kohta;
  • meie kasutatavate reitinguagentuuride esitatud teave ja teie kohta kättesaadavad avalikud andmed.

Enne maksetähtaja kindlaksmääramist võime paluda teil esitada lisateavet. Sellised andmed võivad hõlmata näiteks finantsaruandeid või eestkostja nõusolekut.

 

Õiguslikud kohustused

 Kogume teavet, mis on vajalik rahapesu ja terrorismi rahastamise vältimiseks ja avalikustamiseks, samuti teavet, mida Neste vajab selleks, et täita kaubandussanktsioone, ja seda alati kooskõlas kohalike õigusaktidega. Muud õiguslikud kohustused seoses isikuandmete töötlemisega on meile kehtestatud näiteks maksu- ja raamatupidamisalaste õigusaktidega. 
 

4.3 Klienditeenindus ja teenuste tõhustamine

Salvestame klienditeeninduse ja krediidikontrolli kõned, e-kirjad ja vestlusteated, et saaksime vastata teie küsimustele ja muudele meie toodete ja teenustega seotud päringutele. Kasutame kõnesalvestusi tellimuste kontrollimiseks ning klienditeeninduse kvaliteedi säilitamiseks ja arendamiseks. Meie õigustatud huvi on oma teenuseid tõhustada.
 

4.4 Sihipärane turundus

Kogume teavet teie kontaktide ja meiega suhtlemise kohta, samuti teie ostude ja meie teenuste, sealhulgas elektrooniliste teenuste, nagu Neste äpp ja veebisaidid, kasutamise kohta kooskõlas meie õigustatud huviga, et:  

  • mõista paremini klientide kasutussuundumusi;
  • tõhustada kliendikogemust; 
  • arendada täiendavalt oma teenuseid ja tooteid, et vastata klientide huvidele ja vajadustele;
  • pakkuda oma teenuseid ja tooteid.  

Analüüsime, kuidas meie kliendid kasutavad meie teenuseid ja tooteid, ning loome statistikat selle kasutamise kohta. Samuti kogume andmeid teie tegevuse kohta, kui teile laekuvad meie turundussõnumid. 

Kogutud andmete põhjal loome profiili, mis kirjeldab teid kui klienti nii täpselt kui võimalik, et liigitada teid erinevatesse segmentidesse näiteks teie aastaste ostude kogusumma, ostusageduse või kasutatava tootevaliku järgi. Saadame turundussõnumeid loodud profiilide alusel. Pakutavad soodustused ja sõnumi sisu on iga kliendi puhul erinev. See loob teile lisaväärtust: teile pakutakse paremaid teenuseid ja tooteid ning teile saadetakse turundussõnumeid, mis vastavad paremini teie vajadustele. Samuti võimaldab see meil paremini vastata klientide pidevalt muutuvatele vajadustele ja soovidele.

Teil on alati õigus taotleda teavet oma profiili ja selle aluseks olevate isikuandmete ja andmekategooriate kohta. Lisaks on teil alati õigus keelduda sellist tüüpi sõnumite vastuvõtmisest. Me ei tegele profiilianalüüsiga, millega kaasneks teile õiguslikud või muud olulised tagajärjed, nagu on kirjeldatud ELi isikuandmete kaitse üldmääruses. 

4.5 Veebipõhine reklaam 

Reklaamime oma tooteid ja teenuseid veebipõhiselt enda või partnerite veebisaitidel vastavalt oma õigustatud huvile. Turundustegevus toimub veebisaitidele paigutatud sihtotstarbeliste küpsiste kaudu.  Kui te ei ole reklaame blokeerinud, võime ka sotsiaalmeedias teie telefoninumbri, nime ja e-posti aadressi alusel teile reklaame suunata.

Samuti võime kasutada turunduspartnereid, kes kuvavad meie tooteid ja teenuseid enda teenuste või kanalite kaudu, kuid ei ole saanud meilt teie isikuandmeid. Kui soovite sellist turundustegevust takistada või kasutada teisi õiguseid, võtke otse ühendust asjaomase turunduspartneriga.

4.6 Nõusolekupõhine turundus

Elektrooniline otseturundus põhineb alati teie nõusolekul ja sõnumite sisu oleneb teie kui kliendiga seotud toodete või teenuste kategooriast. Kasutame elektroonilist otseturundust näiteks e-posti, SMSi või tõuketeadete kaudu. Teil on õigus oma nõusolek igal ajal tagasi võtta, klõpsates laekunud sõnumis oleval lingil, teavitades Nestet või muutes oma seadmes sätteid, vastavalt kas keelates või lubades tõuketeated. 

4.7 Kliendisuhtlus 

Võime saata teile kliendisuhetega seotud sõnumeid, mis põhinevad meie õigustatud huvil. Sellised sõnumid võivad sisaldada teavet ja pakkumisi toodete ja teenuste kohta. Sõnumeid saab saata näiteks arvete manusena. Vajaduse korral võime teile saata ka ohutuskaarte. Selliseks suhtluseks ei ole meil vaja teie nõusolekut. Klientidega suhtlemiseks kasutame elektroonilisi kanaleid, nagu e-post, SMS või tõuketeated.

 4.8 Konkursiauhindade üleandmine
 

Kasutame teie isikuandmeid konkursside või loosimiste auhindade üleandmiseks. See põhineb teie nõusolekul, mille annate seoses konkursitingimuste ja -eeskirjadega.

 

5. Kui kaua teie isikuandmeid säilitame?

Säilitame teie isikuandmeid nii kaua, kui see on vajalik käesolevas privaatsuspoliitikas kehtestatud eesmärkidel. Isikuandmed kustutatakse automaatselt või muudetakse süsteemides anonüümseks, kui nende säilitamisperiood on lõppenud või kui töötlemise põhjuseid enam ei ole. Anonüümsete andmete säilitamine ei ole piiratud.

  • Lepingulisi andmeid, näiteks kliendisuhete andmeid, säilitatakse kliendisuhte kestel. Seejärel säilitame teie kliendiandmeid veel kaks aastat turunduslikel eesmärkidel. Kliendisuhe loetakse lõppenuks, kui selle raames ei ole kahe aasta jooksul toimunud ühtegi tehingut ega kontakti.
  • Andmeid, mida töödeldakse õiguslike kohustuste alusel, säilitatakse kohalikus õiguses sätestatud aja jooksul. Isikuandmete säilitamisperiood on kindlaksmääratud näiteks raamatupidamise ja rahapesuvastaste õigusaktidega. 
    • Raamatupidamise seaduse kohaselt säilitame raamatupidamisdokumente (nt müügiarved) kuus aastat alates selle aasta lõpust, mil lõppes majandusaasta.
    • Vastavalt rahapesuvastastele õigusaktidele tuleb klientide hoolsuskohustusi ja tehinguandmeid säilitada viis aastat alates püsiva kliendisuhte lõppemisest. Need andmed hõlmavad asjaomase isiku nime, sünniaega, isikukoodi ja aadressi; esindaja nime, sünniaega ja isikukoodi; juriidilise isiku täisnime, registrikoodi, registreerimiskuupäeva, registreerimisasutust ja juriidilise isiku registrijärgse asukoha aadressi ning juhul, kui see on erinev, siis põhitegevuskoha aadressi ja vajaduse korral põhikirja või ettevõtte põhimäärust.
  • Õigustatud huvi alusel töödeldavate ja säilitatavate isikuandmete näited on järgmised: teenuste arendamine telefonikõnede salvestuste abil, otseturundus pärast kliendisuhte lõppemist ja videovalve jaemüügikohtades. Selliseid andmeid säilitatakse nii kaua, kui on olemas alus nende töötlemiseks. Kui kliendil on võimalus esitada töötlemisele vastuväiteid, siis andmed kustutatakse. 
  • Nõusolekul põhinevaid isikuandmeid kasutatakse üksnes eelnevalt kindlaksmääratud eesmärkidel kuni nõusoleku tagasivõtmiseni. See hõlmab ka elektroonilist otseturundust ja teil on alati õigus nõusolek tagasi võtta.

6. Kellel on juurdepääs teie andmetele?

Kliendiandmetele on juurdepääs üksnes neil isikutel, kes peavad tööülesandeid täites isikuandmeid töötlema. Kõik sellised isikud on kohustatud saladust hoidma.

Isikuandmete jagamisel teiste organisatsioonidega tagame, et jagame neid üksnes käesolevas privaatsuspoliitikas sätestatud eesmärkidel ja et meil on selleks õiguspärane põhjus. Jagame isikuandmeid nii Neste grupi siseselt kui ka teenusepakkujate ja partneritega.

Neste grupi ettevõtted

Jagame isikuandmeid Neste grupi siseselt, kui seda on vaja käesolevas privaatsusavalduses nimetatud eesmärkidel. Jagame teie isikuandmeid teiste grupi ettevõtetega näiteks seoses finantshalduse ja krediidikontrolliga.

IKT teenusepakkujad ja müüjad

Kasutame hoolikalt valitud IKT partnereid, kes pakuvad IKT süsteemide kasutajatuge, hooldus- ja arendusteenuseid. 

Turundusteenuse pakkujad

Kasutame hoolikalt valitud turundusteenuse pakkujaid, kommunikatsiooniteenuste pakkujaid ja meediaagentuure, kes aitavad meil pakkuda ja toota turundussisu, mis põhineb meie klientidelt kogutud isikuandmetel. 

Klienditeeninduse pakkujad

Jagame isikuandmeid välise teenusepakkujaga, kui ta tegeleb meie nimel klienditeenindusega. 

Krediidikontroll ja muud kliendi nõuetekohase hoolsuse teenused

Jagame isikuandmeid hoolikalt valitud krediidireitingu agentuuridega, kui hindame teie tellimusi, hindame teie krediidivõimelisust ja vajaduse korral kogume teilt võlgnevusi või teavitame teid Nestelt laekunud tasumata arvetest. Vajaduse korral teevad meie partnerid meie nimel ka kohustuslikke taustakontrolle, et saaksime täita oma kohustusi makseteenuse pakkujana ning vältida rahapesu ja terrorismi rahastamist.

Makse- ja arveldusteenuse pakkujad

Usaldusväärsed makse- ja arveldusteenuse pakkujad aitavad meil töödelda makse- ja arveldustehinguid.

Transporditeenuste pakkujad ja toodete tarnijad

Avaldame isikuandmeid transporditeenuse pakkujatele ja tootetarnijatele, et tarnida klientidele tellitud tooteid.

Teised partnerid

Avaldame isikuandmeid oma partneritele, näiteks tagamaks, et nad pakuksid teile asjakohaseid soodustusi, kui kasutate oma kliendikaarti Neste jaamades. Vajaduse korral avaldame isikuandmeid ka oma partneritele erakorralistel asjaoludel, näiteks klientide vara või tervise kaitsmiseks.

Ametiasutused

Avaldame teie isikuandmeid ametiasutuse taotlusel, seoses kohtumenetlusega, kohtumääruse alusel või seoses riigiasutuste menetlustega.  

Omandamine

Seoses ärikokkulepetega võime avaldada teie isikuandmeid ostjatele ja nende konsultantidele.

 

7. Isikuandmete edastamine kolmandatele riikidele

Me ei edasta ega avalda teie isikuandmeid väljapoole Euroopa Liitu või Euroopa Majanduspiirkonda ilma õigusliku aluseta ja olukorras, kus need ei ole piisavalt kaitstud.

Mõned meie teenusepakkujad asuvad väljaspool Euroopa Majanduspiirkonda ja edastame neile isikuandmeid, kui see on vajalik käesolevas privaatsuspoliitikas nimetatud eesmärkidel.

Tagame, et kasutame vajalikke lepingulisi tagatisi (nt Euroopa Komisjoni poolt heaks kiidetud standardseid andmekaitseklausleid), kui edastame isikuandmeid sellistele teenusepakkujatele.

8. Kuidas tagame andmete turvalisuse?

Teeme kõik endast oleneva, et hoida teie andmeid turvaliselt. 

Järjepideva ja aktiivse arendamisega tagame, et teie andmeid hoitakse jätkuvalt turvaliselt.

Neste kasutab nõutud tehnilisi ja korralduslikke turvameetmeid ja -eeskirju, et kaitsta teie isikuandmeid kadumise, väärkasutuse, muutmise või hävitamise eest.

Kõik Neste töötajad ja töövõtjad on kohustatud järgima infoturbepoliitikat, mis hõlmab üksikasjalikumaid juhiseid. Isikuandmete töötlemiseks kasutatavatele süsteemidele ja rakendustele on juurdepääs üksnes isikutel, kes vajavad neid andmeid oma tööülesannete täitmiseks. 

Kui elektroonilisi andmeid haldab Neste nimel kolmas isik, nõuab Neste, et see isik järgiks kõikehõlmavaid infoturbenõudeid.

Kui isikuandmeid töödeldakse käsitsi, toimub see sellisteks eesmärkideks heakskiidetud ruumides. Ruumid on kaitstud vajalike füüsiliste kaitsemeetmetega, nagu juurdepääsukontrollisüsteemid ja valvekaamerad.

9. Küpsised

Oma veebisaidil kasutab Neste küpsiseid ja sarnaseid tehnoloogiaid, et koguda ja salvestada teavet samal ajal, kui külastajad saiti sirvivad. Küpsiste kasutamisega 

  • tagame, et veebisait toimib; 
  • tõhustame kasutajakogemust, näiteks sisu ja reklaami isikupärastamise või sotsiaalmeedia funktsioonide pakkumise kaudu;
  • kogume teavet veebisaidi külastuste kohta, et analüüsida andmeliiklust;
  • anname oma meedia-, reklaami- ja analüüsipartneritele teavet selle kohta, kuidas te meie veebisaiti kasutate. 

 

Mis on küpsised?

Kui külastate veebisaiti, võib see salvestada või saada teavet teie brauseri kohta ja seda tavaliselt küpsiste kujul. See teave võib olla seotud teie isiku, sätete või seadmega või olla kasutatav saidi muutmisel, et see toimiks ootuspäraselt. Samuti võimaldab see teave pakkuda teile isikupärasemat teeninduskogemust.

Saate alati muuta oma eelistusi või keelduda teatud tüüpi küpsiste vastuvõtmisest, klõpsates küpsiste sätete nuppu lehe alumises osas. Küpsiste eesmärk on pakkuda teile isikupärasemat teeninduskogemust, seega palume meeles pidada, et küpsiste blokeerimine võib mõjutada teie veebikogemust ja meie pakutavaid teenuseid.

Lisateave küpsiste kohta on saadaval meie küpsiste põhimõtetes.

10. Teie isikuandmetega seotud õigused ja nende kasutamine

Saate kasutada oma õigusi ELi isikuandmete kaitse üldmääruse kohaselt, esitades taotluse sellel lehel oleva vormi kaudu või võttes ühendust meie klienditeenindusega. Vastame teie taotlusele 30 päeva jooksul pärast selle laekumist. Taotlus peab olema piisavalt tuvastatav. Kui teie taotlus on ulatuslik või keeruline, võib töötlemise aega pikendada kuni kahe kuu võrra. Samuti teavitame teid, kui me ei saa täita teie taotlust, näiteks kustutada selliseid andmeid, mida oleme seadusega kohustatud säilitama või mille säilitamiseks on meil muul viisil õigus.

Hindame taotlusi juhtumipõhiselt ja vajaduse korral küsime teilt nende töötlemiseks lisateavet. Teil tuleb olla valmis oma isikut tõendama. Teil on õigus kasutada oma õigusi kord aastas tasuta. Kui Neste arvates on taotlus selgelt põhjendamatu või ebamõistlik, võib Neste keelduda taotluse menetlemisest või nõuda tasu halduskulude katmiseks. Teie taotlus ja esitatud teave salvestatakse meie süsteemidesse. 

Õigus tutvuda oma isikuandmetega

Teil on õigus teada, milliseid isikuandmeid me töötleme ja kuidas me seda teeme, ning saada andmete koopia. 

 Õigus nõuda isikuandmete parandamist

Püüame alati hoida teie isikuandmeid ajakohasena, kuid kui märkate, et töötleme vananenud või muul viisil ebatäpseid isikuandmeid, on teil alati õigus paluda meil oma isikuandmeid parandada.

Õigus taotleda isikuandmete kustutamist („õigus olla unustatud“)

Teatud juhtudel on teil õigus taotleda oma isikuandmete kustutamist. Võite seda õigust kasutada näiteks siis, kui arvate, et me ei vaja teie isikuandmeid enam käesolevas privaatsuspoliitikas sätestatud eesmärkidel. Kui oleme kontrollinud teie taotluse õigsust, kustutame teie andmed, välja arvatud juhul, kui meil on vaja neid säilitada, et täita oma õiguslikke kohustusi, näiteks seoses raamatupidamisega. Teie isikuandmed kustutatakse Neste süsteemidest automaatselt pärast meie poolt määratud säilitamisperioodi või siis, kui nende säilitamiseks ei ole õiguslikku kohustust.

 

Õigus piirata töötlemist

Teatud juhtudel on teil õigus taotleda oma isikuandmete töötlemise piiramist. See tähendab, et me ei tee isikuandmetega midagi muud kui säilitame neid oma IT-süsteemides. Kui oleme kontrollinud teie taotluse õigsust, lõpetame teie isikuandmete töötlemise. 

Õigus esitada vastuväiteid töötlemisele 

Teil on õigus esitada vastuväiteid oma isikuandmete töötlemisele meie tavapärase äritegevuse käigus, kui töötlemine põhineb Neste õigustatud huvil. Kui meile laekub teie taotlus, hindame seda hoolikalt ja lõpetame teie isikuandmete töötlemise, kui see on olnud põhjendamatu. Neste võib teie taotluse tagasi lükata, kui teie isikuandmete töötlemiseks on kaalukad õiguspärased põhjused.

Elektroonilise otseturunduse blokeerimine

Teil on alati õigus keelduda otseturundusest. Kõige lihtsam viis seda teha on klõpsata meie turundussõnumites nupule „Tühista turundusnimekirja tellimine“. Võite saada mõningaid turundussõnumeid ka pärast seda, kui turundusplokki on meie süsteemides ajakohastatud. Selle põhjuseks on asjaolu, et oleme sõnumi edastamise ette planeerinud. 

Õigus andmete ülekantavusele

Teil on õigus paluda meil saata teile (või mõnele teisele isikule) koopia teie poolt meile esitatud andmetest üldkasutatavas masinloetavas formaadis. See õigus kehtib üksnes teie poolt meile esitatud isikuandmete suhtes, kui oleme neid kogunud teie nõusoleku või teie ja meie vahelise lepingu alusel. Kui oleme kontrollinud teie taotluse õigsust, saadame teie andmed teie taotluses märgitud aadressile.

Õigus esitada kaebus andmekaitseasutusele

Loodame, et võtate meiega alati ühendust, kui teil on küsimusi selle kohta, kuidas me teie isikuandmeid töötleme. Kui siiski arvate, et me ei ole teie isikuandmete töötlemisel järginud andmekaitsealaseid õigusakte, on teil õigus esitada kaebus andmekaitseasutusele (https://www.aki.ee/et). Võite võtta ühendust oma elukoha- või töökohariigi järelevalveasutusega.

11. Saatke Nestele privaatsustaotlus

Siit leiate juhised oma andmekaitseõiguste kasutamiseks. Vastame teie päringule 30 päeva jooksul alates selle saamisest. Kui teie päring on laiahaardeline või keerukas, võime pikendada seda perioodi maksimaalselt kahe kuu võrra.

Oma õiguste jõustamisel olge valmis oma isikut tõestama. Teil on õigus kasutada oma õigusi ilma tasuta. Kui Neste loeb päringu ilmselgelt alusetuks või liigseks, võidakse nõuda tasu halduskulude katmiseks. Teie päringud hoiustatakse koos teie isikuandmetega.

  • Tarbija- palun täitke andmekaitse päringuvorm
  • Äriklient - palun täitke andmekaitse päringuvorm
    • ​​Palun lisage ka Neste kontaktisiku nimi (selle isiku, kes teid Nestes tunneb) vormi lisainfo lahtrisse. Nii leiame isikuandmed kergemini üles.
       
  • Tööle kandideerija- oma värbamisprotsessis võime kasutada välist teenusepakkujat. Vajaduse korral võite meie teenusepakkujalt nõuda lisainfot teie isikuandmete kohta. 
  • Töötaja – lisainfot leiate Neste intranetist Portal.
  • Endine töötaja – palun võtke ühendust oma endise ülemuse või personaliosakonnaga.

12. Privaatsusteate uuendused

Teavitame teid kõikidest meie veebisaidil oleva privaatsusteate muudatustest.

13. Kas teil on küsimusi andmekaitse kohta?

Kui teil on küsimusi oma isikuandmete töötlemise kohta Nestes ja te ei leia nendelt lehekülgedelt vastust, võite esitada oma küsimused alloleva vormi abil või võtta ühendust Neste klienditeenindusega. Kui soovite kasutada oma andmekaitsega seotud õigusi, esitage privaatsustaotlus siin.

Kas teil on küsimusi isikuandmete Nestes töötlemise kohta? Esitage oma küsimused, kasutades käesolevat vormi

 

Korduma kippuvad küsimused

 

  1. Minu aadress on vale. Kuidas seda uuendada? Meie eesmärk on hoida teie andmeid ajakohasena. Võite teavitada meid oma muutunud aadressist või muudest üksikasjadest, võttes ühendust meie klienditeenindusega neste.klient@neste.com.

  2. Mul on probleeme kaardimaksete või Neste äpi kasutamisega. Mida teha? Võtke ühendust meie klienditeenindusega neste.klient@neste.com..

  3. Ma ei soovi enam Neste äppi kasutada. Kuidas ma saan sellega seotud andmed kustutada? Täitke Neste äpi konto kustutamise taotlus siin. Taotlus vaadatakse läbi 14 päeva jooksul. Neste Eesti võtab vajadusel esitatud kontaktandmetel ühendust, et veenduda kasutajakonto kustutamises ja andmete õigsuses.

  4. Ma ei soovi saada reklaami. Mida teha? Kõikides turundussõnumites on võimalik oma nõusolek tagasi võtta, klõpsates sõnumiga kaasasoleval lingil. Võite teavitada meie klienditeenindust oma soovist reklaamid blokeerida, helistades numbril 628 5555 (kohalik võrgutasu/mobiilitasu) tööpäeviti kell 8.00–16.30. Neste mobiiliäpi kasutajad saavad turundussõnumeid hallata ka mobiilirakenduse sätetes.