Futura D

Neste Futura diislikütus sisaldab korrosiooni inhibiitorit, mis hoiab ära metallist kütusesüsteemide komponentide korrosiooni – nii töötab teie mootor täpselt nagu selle tootja ette nägi.

Ilma lisanditeta diislikütuse kasutamisel määrdub sissepritsesüsteem aja jooksul, sest kütust ei pihustata ühtlaselt. See toob kaasa suurema kütusekulu ja vähendab mootori võimsust. Ka töötab mootor tühikäigul ebaühtlaselt ja teeb suuremat müra.

Tänu uutele lisanditele jääb sissepritsesüsteem Neste Futura diislikütuse kasutamisel puhtaks, nii et kütust pihustatakse optimaalselt ja mootor töötab stabiilsel võimsusel*. See suurendab kütuse ökonoomsust ja mootori kasutusiga. Lisaks vastab emissoonitase tootja poolt ettenähtule.

DW10** test mõõdab sadestuse moodustumist pihustis, mis näitab võimsuse taseme muutust testitsükli jooksul. EURO 5 mootori testimise tulemused näitasid, et lisanditega Neste Futura diislikütuse kasutamisel on võimsuskadu minimaalne – vähem kui 1%. Ilma lisanditeta EN590 diislikütuse kasutamisel oli testi lõpus võimsuskadu 9%, mis on üheksa korda rohkem kui Neste Futura diislikütuse puhul.

Neste Futura diislikütuses olev lisand vähendab ja takistab vahu moodustumist ja muudab tankimise kiiremaks ja ohutumaks. Seega ei valgu paagi täitmisel kütust maha ning kütuse käsitsemine on lihtsam.

* - Pideval kasutamisel. Võrdlus lisanditeta diislikütusega.
** - DW10 on standardne mootoritest, CEC F-98-08.