Neste ärikliendi mobiilimakse: Küsimused ja vastused

1. Mis on Neste ärikliendi mobiilimakse? 

Mobiilimakse on viis, mis võimaldab tasuda kütuseostude eest Neste äpi abil nutitelefonis ilma Neste plastikkaardita. Neste äpp kasutab kütuseostude makseviisina mobiilimakset. Mobiilimakse saab ettevõtte volitatud esindaja aktiveerida üksnes Neste iseteeninduses, tellides eelnevalt virtuaalkaardi. Mobiilimakse Neste äpi kaudu on turvaline, sest üksnes kontrollitud kasutajad saavad oma nutitelefonis "Ettevõtte Neste konto" aktiveerida. Ettevõtte sõidukijuhid peavad vaid Neste äpi endale alla laadima. Mobiilimakse aktiveerimiseks ei ole vaja traditsioonilisi plastikkaarte. 
 

2. Kuidas saan aktiveerida Neste mobiilimakse oma ettevõtte autojuhtidele?

Ettevõtte volitatud esindajana kontrollid seda, kes saavad mobiilimakseid kasutada ja tankida ettevõtte vahendite eest. Selleks, et oma ettevõtte autojuhtidele mobiilimakset aktiveerida on sul vaja juurdepääsu Neste iseteenindusse.

Kui omad ettevõttena Neste krediit- või ettemaksukaarti, kuid pole veel iseteeninduse kasutaja, siis täida iseteeninduse kasutamise taotlus ja saada meile digiallkirjastatuna neste.klient@neste.com. Teeme kasutajatunnuse ning saadame parooli lingi, kust saad määrata salasõna.

Seejärel telli Neste iseteenindusest virtuaalkaart, misjärel saadetakse autojuhi telefoninumbrile aktiveerimiskood. Mobiilimakse aktiveerub kui äpi kasutaja sisestab aktiveerimiskoodi. Aktiveerimiskood kehtib 14 päeva ja seda saab kasutada vaid ühe korra. Kui mobiilimakse on autojuhi jaoks aktiveeritud, saab ta AppStore'st, Google Play'st Neste äpi alla laadida. Aktiveerimiskoodi saab iseteenindusest uuesti saata, kui äpi kasutaja ei ole mobiilimakset õigel ajal aktiveerinud, on äpis välja loginud või virtuaalkaardi ekslikult kustutanud. 

 

3. Kuidas saan juurdepääsu Neste iseteenindusse? 

Kui oled juba Neste maksekaardi omanik, kuid iseteenindust veel pole, siis juurdepääsu saamiseks vajad Neste iseteeninduse kasutajatunnust. Selleks palume täita iseteeninduse kasutamise taotluse ning saata meile digiallkirjastatult neste.klient@neste.com. Seejärel luuakse kasutajatunnus iseteenindusse pääsemiseks. E-maili teel saadetud lingilt saab määrata oma salasõna. Lisaküsimuste tekkides pöördu Neste klienditeeninduse poole.

 

4. Kas mobiilimakse on tasuta? 

Neste äpi saab alla laadida tasuta ning kasutusele võtta kuumaksu ja teenustasuta! 
 

5. Mul on juba plastikust Neste ettevõtte maksekaart. Kas saan kaardi numbri rakendusse lisada? 

Neste virtuaalkaart ja Neste plastikkaart on erinevad kaardid, seega mobiilimakse ja Neste kaardimakse erinevad makseviisid. Mobiilimakse aktiveerimiseks ei saa kasutada olemasolevat plastikkaarti. Mobiilimakse saab aktiveerida Neste iseteeninduse kaudu, tellides eelnavalt virtuaalkaardi.  
 

6. Kust saab Neste äpi alla laadida? Kas see on tasuta?

Neste äpi saab tasuta alla laadida Apple Store’ist või Google Play´st. 
 

7. Kas äpp toimib kõikide telefonidega? 

Neste äpp toimib nutitelefonides, mille operatsioonisüsteemina on kasutusel iOS (iOS 11 või uuem)* ja Android (Android 4.1 või uuem). 

*Neste eraisiku maksekaarti saab maksevahendina äpis kasutada iOS 13 või uuema versiooniga.

 

8. Kuidas registreeruda äpi kasutajaks? 

Kui oled Neste äpi Apple Store’ist või Google Play´st alla laadinud, ava rakendus:

1. Vajuta nupule „Olen uus kasutaja“
2. Sisesta oma telefoninumber. Pead sisestama oma telefoninumbri selleks, et tuvastada, kas oled ettevõtte poolt kontrollitud kasutaja. Samuti saadetakse samale numbrile aktiveerimiskood. 
3. Sisesta oma nimi ja e-posti aadress. See e-posti aadress toimib Neste äppi sisselogimisteabena. 
4. Vali salasõna ja sisesta see uuesti. 
5. Vali makseviis. Ettevõttena tuleb sul valida „Ettevõtte Neste konto“. 
6. Sisesta SMS-i teel saabunud aktiveerimiskood. 
7. Vali PIN-kood. Sul on samuti võimalus valida, kas soovid aktiveerida rakenduse FaceID (näotuvastuse) või Fingerprint ID (sõrmejäljetuvastuse). See muudab tankimise veelgi kiiremaks. 
8. Aktiveeri asukohatuvastus. Sellega tunneb rakendus automaatselt ära, millises Neste tanklas sa parasjagu viibid. 
9. Luba turundussõnumid või keeldu neist. Kasutame sinu andmeid selleks, et saata sulle väärtuslikke pakkumisi ja teavet Neste teenuste ja sooduspakkumiste kohta. 
10. Neste äpp on nüüd seadistatud ja võid alustada tankimist. 

 

9. Kuidas saan Neste äpiga tankida? 

Sõida lähimasse Neste tanklasse ja ava Neste äpp. Äpp tuvastab sinu asukoha tanklas. Vajuta „Alusta tankimist“, vali õige tankur, kontrolli üksikasju (tankla nimi, tankur, makseviis) ja vajuta nupule „Kinnita makse“. Sul on nüüd aega 3 minutit, et alustada tankimist. Kui oled tankimise lõpetanud, saabub sulle automaatselt tankimise teatis. E-kviitungi leiad äpi „Ostude ajalugu“ alt.
 

10. Kuidas leida lähim tankla? 

Vali rakenduse allosas „Tanklad“. Siit saad otsida tanklaid erinevate filtrite abil. 
 

11. Mida tähendab distantsilt tankimine? 

Distantsilt tankimine on teenus, mida saab kasutada Neste äpi kaudu. Sa ei pea selleks ise füüsiliselt tanklas kohal viibima, et avada tankur ükskõik millises Neste tanklas. Distantsilt tankimist saab piirata Neste iseteeninduse kaudu igal virtuaalkaardil eraldi. 
 

12. Kuidas muuta äpis kasutatavat keelt? 

Vali äpi paremas ülemises nurgas olevale seadete ikoonile. Vali „Seaded“, et näha keelt. Äppi saab kasutada eesti-, soome-, inglise-, rootsi-, läti- ja leedukeelsena. Selleks, et äpp eestikeelseks muuta, tuleb telefonis liikuda SEADED/LISASEADED/KEEL. Keele muutmiseks peab äpi taaskäivitama.
 

13. Kas äpi abil maksmine on turvaline? 

Jah, on. Mobiilimakse kasutamiseks pead oma isiku kindlasti autentima. Tankimist ei saa alustada ilma PIN-koodi sisestamata, sõrmejälje- või näotuvastuseta. 
 

14. Kuidas vahetada äpi kasutajale lubatud tooteid?

Tooteid saad hõlpsasti muuta Neste iseteeninduses. Makseviis sektsioonis näed kõiki kehtivaid mobiilimakseid. Vali vasakust menüüst "MAKSEVIIS" ning vali "Mobiilimakse". Seejärel näed, milliseid tooteid on mobiilikasutajal lubatud osta. Sul on võimalik valida ja tühistada tooteid ja lisafunktsioone oma soovide järgi. Muudatused kajastuvad äpis reaalajas, maksimaalselt 15 minuti möödudes. Neste äpi kasutajad näevad konkreetsele kaardile vajutades ostupiiranguid, ehk milliseid tooteid on võimalik osta ning funktsioone kasutad
 

15. Kuidas saab jälgida kütusekulu sõiduki kaupa? 

Kui soovid jälgida, kui palju sõidukile kütust kulub, võid määrata nõude, et äpi kasutaja sisestaks tankimisel sõiduki tunnuse. See tähendab, et äpi kasutaja ei saa enne selle teabe sisestamist äpis tankimisega alustada. Sõiduki tunnus võib olla ühe- kuni seitsmekohaline number. Seda funktsiooni saab määrata virtuaalkaarti tellides, vajutades "Lisafunktsioonid", märkides linnukese „Küsi sõiduki tunnust“ ette.

Äppi endasse tekib seejärel täiendav teave "Sõiduki tunnus (ainult numbrid)", mida tuleb sõidukijuhil enne tankimist sisestada. Tähti ei ole võimalik sisestada!

Hiljem saab seda funktsionaalsust muuta Neste iseteeninduses "MAKSEVIIS" / "Mobiilimakse" all, vajutades nupule „Seaded“.

NB! Teenus on täiendamisel. Iseteeninduse raporti infosse tekib sõiduki tunnus 2021 oktoober-november.
 

16. Kuidas saab jälgida läbisõitu sõiduki kaupa? 

Kui soovid jälgida sõiduki läbisõitu, võid määrata nõude, et äpi kasutajad sisestaksid enne tankimist odomeetri näidu. Seda funktsiooni saab määrata virtuaalkaarti tellides, vajutades "Lisafunktsioonid", märkides linnukese „Küsi läbisõitu“ ette.

Hiljem saab seda muuta iseteeninduses makseviisi all. Vali "MAKSEVIIS" / "Mobiilimakse", vali virtuaalkaart ning vajuta nupule „Seaded“ ning märgi linnuke valiku „Küsi läbisõitu“ ette. 

Iseteeninduse tekib odomeetri näit raporti infosse.

 

17. Kuidas esitatakse kütuse eest arve? 

Arve kütuse eest esitatakse korra kuus. 
 

18. Miks eelistada Neste äpi kasutamist plastikkaardile? 

Turvalisus. Neste äpi kaudu maksmine on turvalisem ja mugavam kui plastikkaardi kasutamine. Kütuse ostmiseks saavad mobiilimakse aktiveerida üksnes kontrollitud kasutajad.
Reaalajas tegutsemine.  Kui pead tooteid muutma, saad seda teha iseteeninduses ja muudatused kajastuvad Neste äpis koheselt ehk reaalajas. Enam ei ole vaja uusi plastikkaarte tellida. 
Mugavus. Enam ei ole vaja plastikkaarte ega PIN-koode, piisab üksnes nutitelefonist.