Ärikontaktid

Kogume järgmisi andmeid ettevõtte kliendiesindajate kohta:

  • Kontaktandmed, nagu nimi, aadress ja telefoninumber
  • Teie elukutsega seotud andmed, näiteks teie tööandja nimi
  • Salvestatud klienditeeninduse vestlused. Teie loal kogume asukohateavet, et pakkuda paremat klienditeenindust.
    • Säilitame kogu suhtlusteavet maksimaalselt kaks aastat.
  •  Andmed turundustegevuse ja klienditeeninduse meetmete kohta, nõusolekud ja keeldumised
  • Teave, mis on vajalik rahapesu tõkestamiseks, terrorismi rahastamise vastu võitlemiseks ja majanduslike sanktsioonide järgimiseks, tagades alati vastavuse kohalikele õigusaktidele.

Kui ei ole ette nähtud teisiti, kogume ja kasutame teie andmeid, lähtudes meie ärihuvidest, et hallata meie kliendisuhet teie tööandjaga. Pärast kliendisuhtlust säilitatakse kontaktidega seotud teavet selleks, et potentsiaalse kliendiga tulevikus võimaluse korral ühendust võtta. Vaatame oma kontaktide andmebaasid läbi, et hoida need ajakohased ja vältida kliendikontaktide andmebaasis vanade või ebatäpsete andmete säilitamist.