Kampaania reeglid

  1. Kampaania korraldaja on Neste Eesti AS, registreerimisnumber 10167511, asukoht Sõpruse pst 155, Tallinn 13417 tel 628 5555, edaspidi Neste Eesti;
  2. Kampaania toimub perioodil 22.11.-19.12.2021;
  3. Kampaanias võivad osaleda nii füüsilised kui juriidilised isikud.
  4. Kampaanias osalemiseks tuleb tankida Neste Eesti tanklas Neste mobiilirakendusega ühe tankimiskorraga mistahes kütust; klaasipesuvedelikku või AdBlue-d.
  5. Kampaania auhinnaks on 4*500 EUR kütusekaart. 
  6. Auhinnad loositakse välja iga esmaspäev 29.11, 6.12, 13.12 ja 20.12 vahemikus automatiseeritud süsteemi abil, kes on tankinud mobiilirakendusega perioodil 22.11.-19.12.2021.
  7. Auhinna võitja nimed avaldatakse internetilehel www.neste.ee/app loosimise kuupäeval ja ning temaga võetakse ühendust kolme tööpäeva jooksul pärast loosimist. Summa kantakse võitja virtuaalsele Neste maksekaardile, mida saab kasutada maksmisel vaid Neste äpis.
  8. Kõik kulud, mis Kampaanias osalejal tekivad seoses Kampaanias osalemisega ja võidu kättesaamisega, kannab Kampaanias osaleja.
  9. Võitu ei asendata teist liiki auhindadega ega anta välja rahas. Auhind, mida võitja ei ole õigeaegselt välja lunastanud, väljastamisele ei kuulu.
  10. Kampaanias osalemist loetakse ühtlasi ka Kampaanias osaleja poolt Kampaania Korraldajale loa andmiseks kasutada Kampaanias osaleja nime kodulehel ja sotsiaalmeedia kanalites ilma Kampaanias osalejale selle eest tasu maksmata ja temaga täiendavat kokkulepet sõlmimata. 
  11. Korraldajal on ühepoolne õigus katkestada Kampaania ja lõpetada auhinna väljaandmine vääramatu jõu (force majeure) ilmnemisel. 
  12. Korraldaja ei vastuta võitjale ja/või võidu kasutajatele ja/või kolmandatele isikutele võitude kasutamisel tekkida võivate võimalike kahjude eest.
  13. Kõik pretensioonid seoses Kampaania korraldamise ja/või läbiviimisega tuleb saata kuni 20.12.2021  kirjalikult Korraldaja meiliaadressile neste.klient@neste.com märgusõnaga  ”Tangi äpiga ja võida 500€ kütust!“.
  14. Korraldaja jätab endale õiguse muuta kampaania reegleid teatades muutusest klientidele läbi massimeedia kanali.