22.6.2018 - 9:50

Tähelepanu! Suvel uueneb Neste tanklate tarkvara

Et muuta pangakaardimaksed veelgi turvalisemaks, viib Neste esimesena Eestis kõik oma makseterminalid üle uuele tarkvarale. Ranged turvanõuded on kokku lepitud VISA/Master organisatsioonide ja pankade vahel. Kogu Neste Eesti tanklaketti hõlmavad uuendused jõuavad lõpule septembriks.

Neste klientide jaoks tähendavad uuendused veelgi turvalisemaid, aga ka mugavamaid makseid. Teisisõnu kaasnevad uuendustega...senisest veelgi turvalisemad kaardimaksed, mugava viipemaksevõimaluse lisandumine pangakaardiga tankides, võimalus tankimisel valida kliendile sobivaim broneeringusumma ja seda kõikide pankade maksekaartide puhul, uue põlvkonna motoriseerimata kaardilugejad, s.t kliendi kaarti enam automaatselt kaardilugejasse sisse ei tõmmata, vaid kaart jääb paistma ja seda saab alati makseterminalist välja võtta.

Seoses Neste kaartide kasutamisega tanklate uuendatud tarkvaraga makseterminalides on klientide põhiküsimus olnud: „Mis minu jaoks muutub?“

Mis muutub Neste kaardiga tankides?

Neste kaarti ja kõiki magnetribaga kaarte loetake kaardilugejast välja tõmmates, seetõttu muutub kaarditoimingu järjekord. Kaart sisestatakse makseterminali ja seejärel võetakse kaart uuesti välja. PIN-koodi ja tankuri valik tehakse pärast seda kui kaart on terminalist välja võetud. Tankimine ise käib ikka endisel moel.

Mis muutub pangakaardiga tankides?

Suurim muutus puudutab Swedbank’i ja SEB kaardi omanikke, sest nüüdsest saavad ka nende pankade kaardiomanikud ise valida oma ostu broneeringusumma. Broneeringusumma valik on vajalik selleks, et automaattanklas ei ole enne ostmist ette teada, missuguse summa eest te reaalselt tangite. Seepärast ongi vaja enne tankimist broneerida teatud summa. Kui soovite tankida täispaaki, valige lihtsalt suurem broneeringusumma kui on teie auto paagi maht. Alati läheb teie kontolt maha vaid reaalne ost ja kui tankimine on lõpetatud, vabastab pank broneeringusumma ülejäägi.

Kokkuvõtvalt - midagi keerulist uues makseterminalis ei ole, aga nagu iga uus asi tahab ka see veidi harjumist. Parim viis uuendustega kohanemiseks on jälgida makseterminali ekraanil olevaid juhiseid ja küsimuste korral helistada Neste klienditoe numbril 1424 (24 h).