15.3.2016 - 0:07

Neste klienditeenindus pälvis kõrgeima tunnustuse

Eesti elanikud on apteekide järel enim rahul Neste tanklate poolt pakutava teenusega, selgub TNS Emori värskest uuringust.

Meie klienditeenindus on selle tulemuse eest äärmiselt tänulik – on ju klientide rahulolu Nestes alati peetud kõrgeimaks võimalikuks tunnustuseks! Neste klienditeeninduses töötavad keskmiselt viieaastase staažiga särasilmsed professionaalid. Just tänu pikaajalisele kogemusele ja personaalsele teenindusele saamegi pakkuda oma klientidele kõike seda, mida kliendid Emori uuringu järgi kõrgelt hindavad. 

Neste klienditeenindusega saab ühendust telefoninumbril  6 285 555, ent lühinumbril 1424 abistab meie kliente ööpäevaringselt ka Neste hea koostööpartner Kontaktikeskus. Meie aastatepikkuse koostöö vältel on Kontaktikeskuse teenindajad olnud kui Neste enda töötajad: kui kliendil on tanklas tekkinud mingi mure, saab ta ka Kontaktikeskuse teenindajatelt alati kiireid ja konkreetsed nõuandeid.

Siinkohal julgustame kõiki meie kliente klienditeenindusega nii murede kui rõõmude korral ühendust võtma, et saaksime Emori uuringus avaldunud tunnustuse vääriliselt töötada ka edaspidi.