Ärikliendile

Iseteeninduse kasutajatunnuse saadame Sinu ettevõttele niipea, kui Sul on kehtiv Neste krediit- või ettemaksukaardi leping ja vähemalt üks kehtiv kaart. Selleks, et saada kasutajatunnus iseteenindusse sisenemiseks, täida taotlus, allkirjasta see digitaalselt ja saada aadressil neste.klient@neste.com.

Kui soovid saada kasutajatunnust ka oma kaastöötajatele, siis lihtsalt täida nii palju taotlusi, kui Sul saab olema kasutajaid. Iseteeninduse kasutajatunnuse ja ajutise parooli saadame kõigile volitatud kasutajale otse tema meiliaadressile.

Iseteeninduses näed oma ettevõtte kehtivat lepingut ja saad kiiresti ja mugavalt kaarti uuendada juhul, kui see on katki või tellida meeldetuletuse PIN-koodist, kui see on ununenud. Lisaks olemasolevatele kaartidele saad tellida ka uue.

Iseteeninduses näed kui palju raha Sinu ettevõtte lepingul või kaardil veel järel on. Lisaks veel vaadata oma oste ja arveid põhjalikumalt. Kui kaart peaks ära kaduma, siis pole vaja muretseda. Iseteeninduse kaudu saad selle kiiresti ja mugavalt sulgeda.

Iseteenindusse sisse logimiseks kliki lingil 'Logi sisse'.

Kui iseteeninduse kasutamisel tekib küsimusi, võta julgelt ühendust klienditeenindusega neste.klient@neste.com.